Tears stream down your face, I promise you I will learn from my mistakes

Coldplay snart.
Jag har läst deras låtlista, och det blir ingen Fix you, green eyres eller talk. Jag vet inte om jag kan kalla mig Coldplay fan eftersom jag knappt hört de låtarna som de kommer spela. Men de är bra ändå. <3
Dock är jag besviken på att de inte spelar de ovanstående låtarna, men förhoppningsvis ändrar de låtlistan lite eftersom turnern går och jag hoppas på att få höra låtarna på torsdag.

Annars flyter väl livet på. Jag börjar bli smått stressad i skolan, eftersom jag redan är skoltrött och orkar inte med allt längre och därför skjuter jag som vanlig upp allting. Hur svårt kan det vara att bara ta tag i allting och bara göra klart det?



Haha xD Jag glömde bort att jag skrev här xD Lyckat på den ;D
Jaja. finns inte så mycket att skriva. Men Oliver klagar på att jag aldrig uppdaterar.


Kommentarer
Postat av: Petra

Det suger ju! De är ju deras bästa låtar, de kan ju inte ha konsert utan att spela FIX YOU!!!!!

2008-09-15 @ 11:48:42
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: yesterdaygirl

Man skulle kunna tro att du ä väldigt dålig på att uppdatera din blogg. Seriöst. Men jag vet att du blev tvingad att skaffa den, så jag förstår att du glömmer att de ens har den.

Kram på dig, jag saknar dig så enormt mycket!!

2008-09-15 @ 15:27:18
URL: http://yesterdaygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0