And I'd give up forever to touch you 'Cause I know that you feel me somehow!

Linda tyckte jag skulle uppdatera min blogg och skriva om henne. Så.. ehm.. då gör jag det XD

Linda bor i Norrland, mer specifikt var tänker jag inte skriva för jag är inte säker själv xD Innan hon flyttade dit bodde hon 700 meter ifrån mig, och jag saknar att bara kunna traska över dit på kvällarna och helgerna för att spendera dagen i hennes otroligt underbara säng. Den är väldigt speciell.<3 
   Linda har Mörkt hår, som vi en gång skulle bleka lite så att det skulle bli en lite ljusare brun, men det blev som det blev och det var jätteroligt. Vi vandrade till Centrum då för att köpa brun färg igen för att det skulle se lite bättre ut. vi tog med oss hennes lillebror och en barnvagn och Påvägen dit träffar vi en kompis, för att han inte ska se Lindas otroligt snygga hårfärg dyker hon ner med huvudet rakt ner i barnvagnen och det såg väldigt roligt ut xD
   Linda och jag brukar göra massor med konstiga saker, som att åka moppe in till stan, gå till Gullmarsplan från tyresö (Det tar förövrigt 2.5 timmar om man går och äter samtidigt), äta lunch på Ica och massor med andra roliga saker.

Jag saknar dig :(<3



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag saknar dig jättejättejättejätteJÄTTEmycket!!!!!! :( <3

2008-10-05 @ 19:55:28
Postat av: Petra

Alla saknar Linda... :( <3

2008-10-05 @ 20:00:26
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0