Torsdag

Valborg var trevligt :)
Jag och några kompisar drog till Fornudden och spanade in den såkallade majbrasan. Vi träffade massor av trevligt folk och det var jättekul att vara där :D
Sen när vi skulle gå hem hände mindre trevliga saker, men det kan vi utelämna litegrann tycker jag.

Idag har det mest vart chill med Jessi och Johanna hemma hos Linda, med Energidryck och choklad. Trevligt trevligt <3

Nu blev det iallafall ett sånt här inlägg som handlar om vad jag har gjort under dagen, men det får gå för idag. Jag är så otroligt trött så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till!
Jag kryper nog ner i min soffa och läser min otroligt spännande (Not) bok om dödsstraff.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0