Thank you for all that you've done for me

Tackar så mycket Oliver.. Nu har man haft den där på Hjärnan hela eftermiddagen xD


Det blev att jag stannade kvar i skolan till halv 5(!) idag! Och jag missade precis bussen så jag bestämde mig för att ta en promenad hemmåt. Jag gick då igenom de områden jag lekte som barn och såg snabbt att mycket ev den skog som jag och mina vänner lekte att vi var Prinsessor, fattiga, troll, you name it, i var borta! Och ersatta med lekparker eller bostadshus. Har barnen igen fantasi nu förtiden och måste ha Lekparker för att kunna leka? för oss gick det alldeles utmärkt att leka med kottar, stenar och laga alla sorters maträtter med dem, använda dem som pengar eller bara andra saker. Kan barn inte det nu? utan måste ha en lekpark som de kan klättra omkring i? Vad var det för fel på träden? Kan de inte klättra i dem, utan måste ha en lekpark med en klättervägg eller varför inte en liten trappa för att kunna leka?
Har barnens Fantasi försvunnit iochmed massor av Tv tittande och datorspel?


Imorron försvinner halva årskursen på vandring. Det kommer bli skönt faktiskt xD Dock tråigt också, eftersom i stort sett alla mina vänner ska med xD
Men jag har Iaf Petra och lite annat folk <3

Skolan är i stort sett klar nu :)
Jag har en Liten komplettering på So:n, och så ska jag läsa två tidningsartiklar och typ diskutera dem med Pontus och göra någonting mer med dem, vilket jag inte kommer ihåg :) 


<3


Kommentarer
Postat av: Petra

Vi ska nog klara oss

2008-05-28 @ 22:36:49
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: åbonde

haha den äger ju xD

2008-05-29 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0