Söndag.

Gårdagen var trevlig.
Jag satt och pluggade matte i solen och drack cola.
Lite senare åkte jag till Petra och spelade spel med Henne och Adam. Adam vart förövrigt väldigt ÄGD!
"Så du menar  att om den här är lös *peka på en lös bit* så är den här också det *peka på en annan lös bit*"
x'D Okej typ bara jag och Petra fattar säkert x'D

Jag träffade Johanna på bussen hem från Petra :D Det var trevligt och hon tyckte vi skulle åka och bada någon dag. Jag som inte tycker om att bada.. Det är askallt i vattnet jöö! xD

När jag kom hem kom Linda och hjälpte mig med matte (Dumma subtraktions- och substitutionsmetoder som ska vara så konstiga!) OCh sen drog vi ut och åkte Skateboard! Jag måste erkänna att det inte riktigt är mig grejj att kunna stå kvar på brädan speciellt länge xD Balanssinne som en .. *försöka komma på ett djur* ja.. whatever, jag har inge vidare balanssinne iaf xD
Men Robin sa att han skulle lära mig xD så det blir nog bra, någon gång.. Kanske.. Jag är iaf bättre än jag var förra året :D

Jag har bränt mig i solen också, PÅ VÄNSTER FOT! Hur lyckas man?

Kommentarer
Postat av: Tiger

hahahhaha xD Vänster fot xD

2008-05-11 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0