Söndag

Hejsan hoppsan!

Jag borde plugga. Men jag orkar inte. Min hjärna känns som om den är fylld med bumull. Jag får plugga gärnet sen när jag har frisknat till lite mer. Kanske senare i kväll?
Jag kom på att jag har en Deadline på Fredag. Då ska en Argumenterande uppsats om Dödsstraff vara klar, och vet ni vad? Jag har itne ens börjat!
Jag lyckas alltid göra saker i sista sekund. Varför kan jag inte göra saker i tid för? Jaja, Jag får jobba gärnet nu i veckan. Men Sen är jag klar med Engelskan, det är bara redovisning av den veckan efter.

Jag behöver Linda! Jag har fastnat på Bobby Carrot! Och hon måste hjälpa mig! xD *Mobilspelsnörd*

Kommentarer
Postat av: Yesterdaygirl

Lycka till med uppsatsen *spark i baken*

Bobby Carrot är faktiskt ganska kul att spela ;D

2008-05-05 @ 09:24:56
URL: http://yesterdaygirl.blogg.se
Postat av: L

HAHAHAHHA x'D

2008-05-06 @ 18:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0