Så var det söndag igen då.

Gårdagen bestod av att baka rulltårta med Linda och sedan hockey med folk <3 Jag kan då inte säga att jag är ett dugg intresserad av Hockey och kommer inte ihåg hur matchen slutade xD
Jag var för trött för att gå de sju långa minutrarna hem igår så jag stannade hos Linda och sov där :D Jag trodde jag skulle få en utskällning av pappa för att jag bara hade skickat ett Sms där jag sa att jag sov där, men mamma sa bara att hon ville att jag skulle ringa nästa gång :O Jag vart jätteförvånad xD

image7

Jag har nu insett att min mobil funkar! HURRAJ! <3 Men mellanslagstangenten funkar inte så man får hålla på och göra andra saker för att man ska kunna skriva ett sms, det är jobbigt! Och sen har jue mamma beställt en ny mobil åt mig, som jag gillar, även fast jag inte fått den än xD
   Jag är då en sån person som blir kär i mina saker. Jag blir väldigt ledsen (fast utan tårar kanske..) när mina saker går sönder, och jag var verkligen fäst vid min älskade mobil <//3
Så frågan är då den om jag ska stå ut med min gamla mobil och bli jättesur över att det är jobbigt att skriva sms, eller ska jag som Petra säger "släppa taget" om den nu och gå vidare till den andra?

Folk kanske inte ser probemet i alltihoppa men jag tycker det är jättejobbigt att byta ut mina saker mot andra. Och nu när den funkar (hyffsat bra iaf) vet jag verkligen inte vad jag ska göra! :'o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0