Onsdag igen då :)

Jag och Unna äger på Orientering :D Vi var duktiga :')

Min mobil är nu död.. Den fick ryck, startade, hade spegelvända bokstäver, dog. <3
Jag är konstig. Men jag älskade och älskar min mobil! <3
Jag saknar den jättemycket <747

Men men, Nya tag och nya mobiler, Jag har letat efter en sån mobil som jag hade, men de går typ inte att köpa längre.. Min vanliga tur.. Men jag har Hittat en annan mobil som jag skulle kunna tänka mig. En sony ericsson W380i, och den är Lila och massa Gay <3 Jag ska åka och kika på hur den ser ut i verkligheten imorron och sen köper nog mamma den, och jag får bidra med alla mina stackars pengar. Så jag blir ännumer fattig.
MEN jag har sommarjobb :D Jag kommer tjäna pengar xD Så i sommar är jag inte lika fattig längre.


Jaja, So:n Kallar.. ._.

Kommentarer
Postat av: stefanie

själv suger man då på orientering :P

2008-05-14 @ 21:41:17
URL: http://sstefanie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0