Onsdag igen :D (Fantasifulla rubriker FTW!)

Åbonde kom fram till en liten trevlig sak idag :D

Av någon anledning diskuterade vi 9/11 och allting där omkring. Det var tydligen någon som hade missat ett av planen med några minter, tur hör honom säger jag bara! Men men, Jag frågade iallafall Åbonde om han hade sett bilden på "Den fallande mannen" som Linda springer omkring med i sin loggbok. Det hade han och jag berättade att det lät som att det var sandsäckar som slog i marken, och att de redan måste vara döda innan de slår i marken då, eftersom annars spänner man sig för att man är rädd. Jag jämförde då det med att ta en spruta. När man är rädd för att ta sprutan spänner man sig och det gör genast mycket ondare, medan om man är avslappnad så känns det knappt. Men jag har verkligen svårt att tro att man kan vara avslappnad i en situation då man har kastat sig ut från world trade center och snart ska dö.

Lite senare under dagen Pratade vi om olika sätt att avrätta folk vid en avrättning. Jag ville då inte alls få giftinjektion eftersom då kommer de att sticka in en nål i armen på en!

- Har du fobi för nålar?
- Va? Nej, de tror jag inte.
- Men du jämförde att hoppa från world trade center med att ta en spruta..
- Ja, jo.. haha!

Jag har nog en dold fobi för nålar xD


Kommentarer
Postat av: Petra

Lättare att hantera än min fobi i alla fall xD

2008-05-07 @ 21:46:20
URL: http://Ptra.blogg.se
Postat av: Yesterdaygirl

Du har nog en liten fobi för nålar Fia. Thats life...

2008-05-08 @ 10:20:57
URL: http://yesterdaygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0