Lördag :D

Så var denna lördag över. Man har inte fått så mycket gjort eftersom Febern har tagit över min stackars lilla kropp. Men ibland är det väldigt skönt att få sova ut och försöka spela mobilspel (Bobby Carrot ftw <3).

Under kvällskvisten har mina ögon fått vila sig till en Disney film, man blir aldrig förstor för att titta på Disney. Ikväll vart det Aladdin! Det var evigheter sen jag såg på den. Den är lika bra varje gång!
Jag är då frälst i Disney, jag älskar alla disneyfilmer, alla är unika! Sångerna är underbara och man sitter bara och nynnar med! Vem blir inte lycklig av att höra En helt ny värld, och vem får inte rysningar av introt till En värld full av liv och vem blir inte gråtfärdig av Skönheten och Odjuret?

Petra Hälsar också att hon Älskar Disney!

Folk borde uppskatta Disney mycket mer!

Kommentarer
Postat av: Petra

ÄLSKA DISNEY! DISNEY ÄGER!

2008-05-04 @ 00:07:29
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0