Jag önskar jag var där nu..!

Och jag mins inte var!

Pianokonert gick bra :) Men jag är fail och spelade typ massor av fel xD

Skolan är fett chill nu, Har inte alls mycket kvar att göra, och så åker jag på att komplettera min NO till mvg.. Men jag har ändå inget att göra typ xD och15 poäng till skadar inte. :)

Typ Hej intressant inlägg x'D
Men hmm..

Jag var med Petra i centrum och hjälpte henne att införskaffa lite saker inför showen xD
Och vi åt mjukglass :D:D:D:D:D Det är typ sommar <3


Man blir glad av Kent, Jag älskar Kent, Kent är BÄST! <3
Jag vill ha dig du är min du är bara min! <3

Jag vill ha min biljett :'o Moa kan typ aldrig träffa mig. men jag vill ha den ändå!!!!! :'''OOOO
MOOOOAAA!!! :''OOO

Jaja, Jag blir snart rik :D
Jag ska få pegar för mina betyg :'D <3
Och jag har faktiskt bra betyg ^^
Och så blir det sommarjobb! Lite stålar där också! :D
OCH då har jag råd att bjuda Petra på denna Fika som hon har väntat på x'D (A)

Mjaaahaaa :D
Nuu ska jag Äta glass :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Puwsar och Kraaaamaaaar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0