Fredag, Right?

Då har man blivit förkyld också. Man borde vart liiite smartare än att gå ut utan jacka när vädret är som det är, men vad gör man. Tjocktröja har varit mitt ytterplagg de senaste veckorna och det känns numera i min näsa.
   Jag gillar inte alls förkyldningar, jag får alltid så extremt ont i näsan. Men jag får lida några dagar och sen går det förhoppningsvis över. Men vädret har vart så otroligt fint de senaste veckorna och jag blir jätteglad av fint väder. Det är så skönt att inte behöva släpa omring på jackan, även fast man har den på sig är det mycket enklare att bara ha på sig en tjocktröja och ha de viktigaste sakerna man behöver ha med sig i fickorna.


Jag fick Sms av Petra för en stund sen där hon informerade mig om att jag fick träna gratis med henne på F&S i maj månad. Jag är då inte alls på att träna, jag hatar all fysisk aktivitet som inte är rolig, ni fattar säkert vad jag menar. Men jag kan inte klaga om jag inte prövat, och dessutom så skrattar jag väldigt mycket åt Petra eftersom hon är så extremt rolig hela tiden och gör saker som är jättekul, så jag kan bjuda henne på lite skratt också :)

Jag hade tänkt att gå och lägga mig i soffan för att titta på något skräp på tv, och så visar det sig att det är Hockey nu. Det är nästan värst! Så mina sportfanatiker till familjemedlemmar sitter nu bänkade framför tvn och jag får gå och roa mig på annat håll, dvs. gå och lägga mig på en annan soffa xD


Juste, jag och mina vänner hade även lite svårt att komma på vilken dag det var, underhållande. Vi kom iallafall fram till att det var Fredag idag. Det betyder två Lediga dagar till :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, ska jag tacka för det eller? Jo, det är väl alltid trevligt att vara underhållande..
Men bli frisk nu, vi ska bannemej träna! :D

2008-05-03 @ 15:25:55
URL: http://Ptra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0