Fredag IGEN :O

Det var verkligen inte alls länge sen det var fredag xD Men jag klagar inte xD

Planer för kvällen:
Om linda får tag på Christophers hemnummer (Eftersom han inte vill ha på sin mobil xD) Så tänkte vi halft våldsgästa honom och bli överklassade i TP  :D:D:D:D
Annars är det väl Talang som gäller :D


I helgen ska jag på konfirmation xD Lagom kul att sitta i en kyrka i evigheternas evighet och lyssna på en jvla präst xD Ananrs har jag inget uppbokat vad jag kan komma ihåg xD
Kanske drar och klipper mig, så jag har det gjort innan balen, men jag skulle göra det med Linda, och den lilla saken kan aldrig xD Så det blir nog antingen i veckan eller nästa helg.. xD


Typ Hejdå folk, och ni med Comviq kan smsa mig för då blir jag en klad hest :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0