Det var Vi mot världen!

Då var man klar med Grundskolan :)
Nu är det lite mer än 1 veckas chill och Göraingenting i skolan innan vi får betygen :)

Jag var på Gymet igår :D
Jag var duktig! Faktiskt :D
Och jag är Jätteglad att jag inte har någon träniongsvärk idag! xD Jag trodde inte jag skulle kunna röra mig o.o Men den kommer väl imorron xD

Tanter i omklädningsrum är läskiga!
Det kom in en i omklädningsrummet när jag stod och knöt skorna, Jag tittade på henne och återgick till mitt skoknytande och när jag är klar tittar jag upp igen. OCH VAD FÅR JAG SE! EN TANT SOM INTE HAR KLÄDER PÅ SIG OCH TYP STÅR OCH FLASHAR ALLTING! O.O Tanter borde inte få göra så! De små Stackars barnen (Dvs. Mig) blir jue rädda Och vet inte alls vart de ska titta någonstans! Det är inte bra xD

RMK Borde vunnit Talang igår! De var bäst <3

KRAM<3

Kommentarer
Postat av: åbonde

RMK var ju sämst

Hur var det med dina åsikter fia?

2008-05-31 @ 23:21:34
Postat av: Felicia

Mina åsikter är bra :D XD

2008-06-01 @ 21:44:38
URL: http://fiamedlitenknuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0