Äntligen Fredag! <3

Och som jag har längtat xD
Och så går jag och blir sjuk ._. *slå på hals och kanrka halstabletter*

Jag är ganska fascinerad av piano musik. Jag tycker vissa låtar kan vara extremt vackra och jag bara fastnar när någon spelar. Jag blir som trollbunden. Själv spelar jag piano, men blir inte lika tagen av den musiken som jag spelar som när någon annan spelar, och enligt mig själv är jag ganska bra.

Jag har egentligen inte spelat så länge, jag har tagit lektioner i två terminer snart, och innan det lärde jag mig lite själv.  Och jag tycker att jag har lärt mig massor och att jag har utvecklats jättemycket innom pianomusik.
Därför har jag satt upp ett mål för mig själv under sommaren. Kanske lite att ta i, men jag tror ändå att jag klarar det om jag känner mig tillräckligt motiverad. Dock känner jag mig själv och kommer ge upp när jag inte klarar det på en gång, men jag tänkte att jag skulle bryta den sidan av mig själv och verkligen klara av den låten nu.




Som sagt kanske lite att ta i, men jag läste i kommentarerna att det "bara är brutna dimmakord" så det ska nog inte vara några problem, och så har jag noterna till den någonstans :D

Önska mig lycka till :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0