You don't want my love, You want satisfaction!

HAHAHAH XD
Oliver har en Relation med sitt soffbord x'D

Jag lyssnar på Guns <3 Guns är bra! Och Slash är coolast <3<3

Jag är Trött! :D
Petra sov hos mig och låg och slog på mig i sömnen xD Så jag kunde inte sova xD sen När gon gick vid halv elva tiden somnade jag på min säng igen och sov till klockan 1 O.O
Jag orkade inte klä på mig ordentliga kläder så jag hade pyjamas och morgonrock på mig till tyå 4 och sen drog jag på mig kläder och sen typ sov jag på baksidan och läste Potter <3 så jag har vart trött hela dagen xD

Juste jag och Petra lyckades skrämma upp oss själva i natt också xD Det är läskigt med fönster och gardiner x'D



Man kanske ska Gå och lägga sig? XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0