Ja, Jag vill leva jag vill dö i Norden!

Grattis Sverige! XD
Aja, Nationaldagen idag då, och Ingenting speciellt inplanerat. Ganska skönt faktiskt. :D

Det var Bal i Onsdags i Tyresö Slott. Det var Jättetrevligt och tro det eller ej men jag försökte faktiskt röra mig lite grann till detta eviga Fjortisdunk som verkligen är HELT omöjligt att dansa till. Men man måste jue nästan dansa till "Alla som inte dansar är våldtäcktsmän" fatkiskt x'D
Tack alla för en Jätterolig kväll <3

Snart är jue skolan slut. Tråkigt som fan. Nu ska man lämna alla som man har umgåtts med i 4 år. Vissa enda sen de första veckorna i sexan, och andra i bara några veckor. Vissa har jag minnen för livet med, och andra kommer jag aldrig att glömma. Underbara lärare som Lyser upp en dagar med perversa skämt eller bara sitt otroligt stora leende eller varför inte lärare som säger så otroligt smarta saker som "Man ska inte jobba ihjäl sig" Eller "Kör du med Spansk tid?".
Jag kommer sakna alla otroligt mycket, och jag hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med dig, hata fjortisdunk!

Gud vad jag kommer sakna alla!! Håller på att sammlar in folks msn. Kan jag få din? (A)

2008-06-06 @ 17:46:40
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Emelie

du är nu tillagd ;)

2008-06-07 @ 15:49:30
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0