And your best friend has to be the morninglight

DET ÄR ASKALLT!
Det är 12 Juni och Stackars lilla Felicia håller på att frysa ihäl!


Håkan Hellström på Grönan imorron, Jag vet inte rikigt om jag är så taggad på det. Jag är Jättetrött och vill bara sova hela tiden xD Jag har typ gått omkring och vart allmänt seg de senaste dagarna. Sommarlovet kom inte en dag försent x)

Snart är det kent, <3 16 dagar kvar <3

Som en Romeo i Jeans på din balkong.. <3

Jag har tråkigt och ska nog försöka erövra TVn för att titta på Sweeney Todd <3

Felicia Missbrukar förövrigt <3 idag x'D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oj jäääklar vad fina ögon du hade! Isblåa och klara. :) Lite avis :p

själv har man bruna ögon, men gröna i solen! :)



Kram

2008-06-13 @ 18:22:40
URL: http://ilovecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0