Honey you are a Rock, upon which I stand

Aftonbladet.se har inte uppdatearats sen jag kollade för ungefär en timma sen. Hur mycket jag än önskar att den skulle göra det bara för att få tiden att gå gör den inte det. De första timmarna på den här dagen flöt på och fram tills klockan var ungefär två hann jag knappt tänka. Jag bara moppade golv och tvättade handfat :D Men från klockan två och fram till nu har timmarna segat sig fram och jag vet absolut inte vad man kan hitta på för att tiden ska gå fortare. två veckor och tre dagar kvar. Det går fort.. Eller?
   Nu fick jag veta att Jag är typ HELT ensam i Här också. Linda är inte hemma, Sötsak är inte hemma, Petra är inte hemma, Anders är inte hemma, Ingen är hemma :'O Jag dör.. Men jag jobbar till halv sju i två dagar nu, och sen är jag ledig och då kommer Petra iaf hem :D



Två veckor och tre dagar, 17 dagar, 408 timmar, 24480 minuter..
*Tänka possetivt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0