I don't mind if you don't mind 'cause I don't shine if you don't shine

Jag kikade in här igen och såg att folk fortfarande tittar förbi här :D Det är jue trevligt, så jag tänkte att jag skulle ge er någonting nytt att läsa :)


Det händer inte så mycket här nu, Skolan börjar snart och det ska väl bli skönt att börja få tillbaka lite rutiner i vardagen igen. Visst har det vart jätteskönt med ett sommarlov, men nu mot slutet har jag bara kännt att jag vill ha någonting jag måste göra varje dag. att jag måste gå upp. Jag blir nästan lite stressad över att jag sover tills klockan är halv 12 på dagarna nu för tiden. Jag har väldigt sällan gått upp så sent utan vart som anders kallade det "Hurtig" och gått upp vid 9 tiden på helgerna och inte haft så jättestora problem med att komma upp ur sängen på vardagarna heller egentligen. Men så är det alltså inte längre xD

Igår var jag på p3 Live och såg I are Droid och Those dancing days. I are droid var riktigt bra faktiskt. Vi satt längst fram på stolar, och det var svårt att inte börja hoppa omkring där faktiskt. Och stoldans är inte min grej så jag valde att försöka sitta still faktiskt, eftersom scenen var typ 30 centimeter upp och om jag hade ställt mig upp hade inte de bakom sett och jag hade hamnat i ungefär samma höjd som bandet! x'D
Sångaren frågade iallafall om jag satt skönt :)
   Det severasdes förövrigt Te där inne, och det hade Petra förvarnat mig för, Men det såg verkligen mycket konstigare ut av vad jag trodde när folk satt och drack te och lyssnade på musik som te inte alls hör ihop med xD
Aja, Those dancing days var trevliga :) De spelade ganska mysig musik och sångaren hade jättefin röst :O Jag hade aldrig hört dem innan jag kom dit faktiskt.
Jag fick sen gå upp på scenen och ställa en fråga till Those dancing days. De började asgarva åt min fråga (Som var "Vad är det pinsammaste som har hänt på en konsert") och det var lite svårt att hålla sig för garv själv xD
När jag gick upp på scenen med tre andra presoner som också skulle ställa en fråga glömde jag helt bort att det satt massor med andra människor i salen och jag såg bara Petra och vänner som satt längst fram. De roppar lite diskret på mig och jag vänder mig och och Strike a pose x'D Jag kom på precis efter att ALLA kunde se mig där.. typiskt mig. xD
Men det var iallafall jättetrevligt att vara där :)

Alltid lika svårt att avsluta ett inlägg.. xD
Men typ hej <3

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahah du är rolig XD

jag fick i alla fall bra pose-bild! ;D

2008-08-26 @ 23:31:07
Postat av: Tiger

Hahahaha, det var så trevligt!<3

2008-09-05 @ 21:20:19
URL: http://atompop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0